مرکز خرید پمپ آب کشاورزی برقی

پمپ‌های آب در كشاورزی، استفاده ی زیادی دارند زیرا آب را از منبع آب، مانند رودخانه، چشمه و یا حتی چاه آب حفر شده در زمین، از طریق لوله‌ به محل مورد استفاده یا محل ذخیره آب، مانند مخزن های آب در سیستم آبیاری انتقال می دهند. پمپ آب کشاورزی برقی نوعی از پمپ های مورد استفاده در کشاورزی می باشد. برای خرید این نوع پمپ یا سایر پمپ ها در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

مرکز خرید پمپ آب کشاورزی برقی

آشنایی با انواع پمپ آب کشاورزی برقی

آشنایی با انواع پمپ آب کشاورزی برقی پمپ های آب کشاورزی را، می توان امروزه در بسیاری از نقاط دور دست و در قسمت های مختلف ایران که جزء مناطق خشک و کم آب هستند پیدا کرد.

برای خرید پمپ های آب کشاورزی برقی مشکلات متعددی وجود دارد که باید در حین خرید در نظر داشت و از استفاده های متفاوت از این محصول آگاه بود، استفاده های مانند تخلیه ی تالاب، مصرف به صورت خانگی، برای آبیاری کردن باغ ها و یا زمین های کشاورزی. و… .

هم اکنون انواع مختلفی از پمپ آب کشاورزی برقی با انواع برندهای مختلف در سراسر کشور موجود است که هر کدام از آن ها ویژگی ها و قیمت های متفاوتی نسبت به هم دیگر دارند. در واقع خریدن پمپ آب کشاورزی برقی به یک قسمت جدایی ناپذیر و مهم در زمینه مدیریت آب محسوب می شود. کار انواع پمپ های آب کشاورزی برقی این است که، آب را از یک منطقه به منطقه دیگر منتقل می کنند. این کار دسترسی سهل و آسان را به آب جهت استفاده و کنترل صحیح منابع آبی به همراه دارد.

با دانستن این مسئله می توان به مهم بودن خرید انواع پمپ آب کشاورزی برقی پی برد. از انواع پمپ کشاورزی برقی رایج که بیشتر برای نیازهای داخلی مورد استفاده قرار می گیرد، می توان پمپ های دارای مخزن آب باران، پمپ های کوچک باغبانی و همچنین پمپ های آکواریوم را نام برد. اکثرا پمپ های آب برقی توسط منبع 12 ولتی تغذیه می شوند و به برق خانگی متصل می شوند.

در تقسیم بندی انواع پمپ های آب می توان به پمپ های فاضلاب یا همان پمپ کفکش نیز اشاره کرد. این پمپ ها از نظر ساختاری شبیه پمپ های توربین عمودی هستند. در این پمپ ها یک موتور الکتریکی پمپ را به چرخش در می آورد و انرژی جنبشی آن را افزایش می دهد. جنس پوسته موتور در کفکش ها از آلیاژ آلومینیوم است. از این نوع پمپ ها برای پمپاژ کردن، آب تمیز از آب های زیرزمینی به سطح زمین استفاده می کنند و البته ذرات سایشی را انتقال نمی دهند. پمپ های کفکش آب را از آب های زیر زمینی به سمت بالا هدایت می کند و بعد، آن را در یک مخزن ذخیره می کند تا در زمان نیاز از آن استفاده کرد. در کفکش ها برای این که آب وارد موتور نشود، از آب بندی مکانیکی استفاده می شود. به انواع کفکش هایی که برای طراحی کردن آن از چندین پروانه استفاده شده باشد، کفکش های چند مرحله ای می گویند. پمپ های که تک مرحله ای باشند برای چاه هایی با قطر 12 اینچ مناسب اند.

ارزیابی کیفی عملکرد پمپ آب کشاورزی

همانطور که از اسم این مدل از پمپ های کشاورزی هم پیداست، یک نوع پمپ جابجایی مثبت هستند که با انرژی مکانیکی خود، آب را از یک نقطه به نقطه دیگر جابجا می کنند یا حرکت می دهند. یک پمپ جابجایی مثبت دو سویه متفاوت دارد، یک طرف آن برای مکش و طرف دیگر آن برای تخلیه کردن. آب وارد شیر مکش می شود و از شیر خروجی آن خارج می شود.

این نوع پمپ های آب از حرکت های رفت و برگشتی، چرخشی یا خطی پیستون ها برای گیر انداختن حجم مشخصی از آب در یک محفظه که در داخل پمپ است استفاده می کنند. که بعد از آن از طریق نازل به خارج منتقل یا تخلیه می شوند.

در حقیقت پمپ های با جابجایی مثبت با پر کردن همزمان محفظه با مایع و بعد جابجایی آن کار می کنند. یک مقدار ثابت از آب در هر دوره کاری پمپ جابجا می شود. بنابراین، این نوع از پمپ های آب کشاورزی را “پمپ های با حجم ثابت” می گویند.

در این مدل از پمپ ها باید از شیر اطمینان استفاده کرد. زیرا با آب های بسیار پرفشار و قوی سروکار دارند. البته این نوع پمپ ها معمولا به طور دستی و غیر اتومات کار می کنند و نمی توان از آنها برای پمپاژ کردن آب از سطح های عمیق تر استفاده کرد. از این مدل پمپ آب می توان برای آبیاری کردن انواع مختلفی از محصولات استفاده کرد.

درباره انواع پمپ آب کشاورزی

درباره انواع پمپ آب کشاورزی شما باید در بین انواع مختلف پمپ‌ های آب کشاورزی یک دستگاه را انتخاب کنید که با نیاز کاریتان متناسب باشد . مواردی که باید در انتخاب کردن پمپ های آبیاری حتماً به آن توجه کرد، نوع منبع آب و میزان پمپاژ مورد نظر، که بر اساس ملزومات در سیستم آبیاری مشخص می‌ شود، حد مکش و حد دینامیکی است.

با در نظر داشتن این نکته ها می توانید یک محصول کاربردی و متناسب با نیاز خود را پیدا کنید. جهت بدست آوردن اطلاعات بیشتر، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

پمپ آب خورشیدی؛ انرژی خورشیدی یک انرژی تمام نشدنی و بسیار پاک است و هیچ گونه آسیبی به محیط زیست وارد نمی کند. دارای صرفه اقتصادی در زمان طولانی، قابلیت نصب کردن و راه اندازی آن در تمامی نقطه ها و امکان طراحی کردن در ابعاد مختلف برای مصرف های مختلف در کشاورزی را دارد. به دلیل نبود قسمت های متحرک، نگهداری و کاربرد بسیار آسانی دارد و همچنین می توان پمپ آب کشاورزی خورشیدی را مناسب با ظرفیت و نیاز های مصرف کننده طراحی کرد و ساخت.

پمپ آب کشاورزی بنزینی؛ پمپ‌های بنزینی نیز یکی از انواع پمپ‌های آب می باشند. کار انتقال دادن آب و همچنین افزایش فشار و جریان آب را انجام می دهند. کاربرد این پمپ‌ها بیشتر در مکان‌هایی است که دسترسی داشتن به برق میسر نیست.

پمپ های جا به جایی مثبت؛ همانطور که از نامش پیداست، یک پمپ جابجایی مثبت با انرژی مکانیکی خود آب را از یک جا به جای دیگر انتقال می دهد یا می راند. یک پمپ جابجایی مثبت دو طرف دارد – یک طرف آن برای مکش کردن و یک طرف دیگر برای تخلیه. آب به داخل شیر مکش می رود و از شیر خروجی خارج می شود. این نوع پمپ آب کشاورزی از حرکت رفت و برگشتی، چرخشی یا خطی پیستون برای به دام انداختن حجم ثابتی از آب در محفظه ای در داخل پمپ استفاده می کند که سپس از طریق نازل آن را به بیرون منتقل یا تخلیه می کنند. در واقع پمپ های جابجایی مثبت با پر کردن همزمان محفظه با مایع و سپس جابجایی آن عمل می کنند.

پمپ های دینامیک؛ همانطور که از نامش پیداست می توان حدس زد، که پمپ دینامیکی یک نوع پمپ آب کشاورزی با سرعت نسبتا بالا است. پمپ های دینامیک کشاورزی، انرژی جنبشی در جریان را با حرکت های مکانیکی افزایش می دهند، که بعد از آن منجر به فرو رفتن آن جریان به لوله تخلیه می شود. پمپ های سانتریفیوژ زیر مجموعه های اصلی پمپ های دینامیکی می باشند.

انواع پمپ آب کشاورزی بر اساس نحوه نصب

از دیدگاه نصب نیز، دو نوع نصب پمپاژ آب وجود دارد:

پمپ‌های سطحی و پمپ‌های زیر آب

پمپ آب کشاورزی سطحی: این نوع از پمپ‌ها بر روی زمین و بالاتر از سطح آب مثل دیواره های سد نصب می‌شوند. پمپ آب را در کنار منبع آب می‌گذارند و بعد از آن آب را به نقطه ذخیره سازی یا استفاده می‌رسانند.

پمپ‌های زیر آب: این نوع پمپ ها را در زیر سطح آب و در خود منبع آب نصب می‌شود، مثل سد یا سوراخ ها و آب را مستقیماً از خود منبع به نقطه ی ذخیره یا نقطه ی استفاده می‌رساند.انواع مختلف پمپ های آب کشاورزی را با هر دوی این شیوه‌های نصب می توان مورد استفاده قرار داد.

حداکثر فاصله ی بین پمپ در سطح و منبع آبی آن دارای محدودیت است: کشیدن آب در جهت بالا برای پمپ سخت تر از کشیدن فشار آب توسط پمپ ها در سربالایی می باشد. حد توانایی پمپ مکش چیزی در حدود 7.62 متر است. تولیدکنندگان پمپ ها باید برای هر مدل از پمپ، باید رقم حد ماکزیمم مکش ارائه دهند.

این محدودیت ها باید در هنگام طراحی کردن سیستم پمپاژ آب های خورشیدی مورد توجه قرار بگیرد. پمپ‌هایی که در مجاورت عنصرها هستند باید ببشتر محافظت شوند. این محافظت بیشتر در پمپ‌هایی که در کنار رودخانه ها و سد ها نصب ‌شده اند اتفاق می افتد، نه به پمپ‌هایی که سوراخ‌دار هستند. از آن جایی که این نوع پمپ‌ها غالبا بر روی زمین نصب می‌شوند، می‌توان از آن به‌ راحتی با نصب در یک پناهگاه حفاظت کرد.

پمپ های که بر روی آب شناور هستند انواعی از پمپ های سانتریفیوژاند که می توانند به طور کامل در زیر آب ها نصب شوند و اغلب دارای موتور هستند. در پمپ های آب شناور از موتور های الکتریکی که ضد آب هستند و پمپ های ترکیبی در یک قسمت ساخته شده اند. هر چه که قدر پمپ های آب شناور و موتورهای آن بزرگ تر باشد، شبیه یک سیلندر نسبتا باریک و بلند می شوند، بنابراین به آسانی می توانند در آب قرار بگیرند .

فروشگاه پمپ آب کشاورزی برقی

فروشگاه پمپ آب کشاورزی برقی معمولا قیمت پمپ آب کشاورزی، دارای انواع متنوعی مانند نوع شناور برای چاه آب می باشد. قیمت این نوع پمپ ها از چیزی حدود 8 میلیون تومان شروع شده و تا حدود 30 میلیون تومان در بازار موجود هستند. البته برای چاه های که عمیق تر هستند و یا زمین های کشاورزی باید از پمپ های با قیمت بالا و چیزی حدود 120 میلیون تومان خریداری کرد.

البته برای کسانی که می خواهند یک سیستم آبرسانی خوب را در مزرعه راه اندازی کنند، دو حالت وجود دارد؛ یکی این حالت ها این است که برق در اختیار دارید و به راحتی می توانید با خریدن پمپ های الکتروموتور و همینطور یک تابلو برق خوب و با کیفیت به همراه لوله کشی های انجام شده در مزارع، آب را از چاه و یا رودخانه، به سمت مزرعه ها هدایت کنید.

دومین حالت شرایطی است که به برق دسترسی نداشته باشید، در این زمان شما برای ایجاد کردن نیروی مکانیکی مناسب برای راه انداختن پمپ آب خود، به یک پمپ موتور دیزلی گازوئیلی و یا بنزینی نیاز دارید. قیمت این مدل ها، بستگی به نوع موتور دارد و از چیزی حدود 15 میلیون تومان، حتی تا چیزی با حدود 300 میلیون تومان هم تغییر می کند.

شما ابتدا باید مقدار آبی که مورد نیازتان هست را بر حسب متر مکعب بر ساعت، حساب کنید. شما با در دست داشتن این اطلاعات می توانید بهترین نوع پمپ آب کشاورزی و یا هر پمپ مناسب، برای فعالیت های دیگر را انتخاب کرده و خریداری کنید.

البته تیم منتخب از بهترین فروشندگان پمپ های آب کشاورزی، شما را برای بهترین انتخاب در پمپ آب کشاورزی مورد نیازتان، تا لحظه آخر همراهی می کند. تنها کاری که کافی است انجام دهید این است که با نمایندگی های منتخب فروش ما تماس حاصل کنید، و اطلاعات مورد نیاز مانند میزان آبدهی به زمین، مساحت زمینی که تحت آبیاری قرار دارد، میزان حجم آب موجود در مخزن چاه یا منبع آبی که مورد نظر است و یا تعداد فصل های که آبیاری انجام می دهید را در اختیار متخصصان فروش قرار دهید تا بهترین پمپ را برای مصرف به شما پیشنهاد بدهند.

مرکز پخش پمپ آب کشاورزی برقی

پمپ های آب کشاورزی و تجهیزات آن ها که در بازار موجود هستند مکمل همدیگراند و توسط فروشگاه ها و نمایندگی های منتخب فروش و پخش پمپ آب کشاورزی به فروش می رسند. این نوع پمپ ها توانای آن را دارند که آب و سایر مایعات را که در یک دامنه وسیع از فشار و جریان دارند را انتقال بدهد.

شرکت ما با داشتن تجربه ی چندین ساله، در زمینه ی تولیدکردن و همچنین توزیع پمپ آب کشاورزی محصولات با کیفیت خود را از طریق نمایندگی های معتبر و حتی از طریق همین وب سایت هم از روش اینترنتی به فروش می رساند.

خریداران پمپ های آب کشاورزی برای آن که انواع پمپ های آب کشاورزی برقی و انواع دیگر را به راحتی در دسترس داشته باشند خرید از مرکز پخش آنها را در الویت خرید خود قرار می دهند.

همچنین این نکته را در نظر داشته باشید که، اگر پمپ های گفته شده به شکل درستی نصب شوند و از آن ها به خوبی نگهداری شود می تواند جلوی خیلی از هزینه های که از خرابی پمپ ها و قطعه های یدکی آن به وجود می آید جلوگیری کند.

دانستن این موضوع برای افرادی که مشتری هدف این نوع پمپ ها هستند لازم است. با توجه به اینکه فروشندگان پمپ آب کشاورزی در شهرهای مختلف زیاد هستند و اغلب آن ها متخصص نیستند، مجموعه ی ما تصمیم بر آن گرفت که به عنوان یک تیم فوق حرفه ای در زمینه فروش پمپ آب کشاورزی باکیفیت وظیفه پخش کردن پمپ آب کشاورزی را با یک قیمت خوب و ارزان در کل کشور هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری، از طریق دریافت سفارشات شما بر عهده بگیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش ما در تماس باشید.

عرضه مستقیم پمپ آب کشاورزی برقی

عرضه مستقیم پمپ آب کشاورزی برقی از پر فروش ترین پمپ های آب کشاورزی می توان پمپ های آب برقی را نام برد.سایت موجود به عنوان نمایندگی فروش انواع پمپ آب کشاورزی خرید انواع مختلف آن را برای مشتریان سهل و راحت کرده است.

مشتریان عزیز می توانند بدون صرف کمترین هزینه برای رفتن به بازار و مراجعه به واسطه ها می توانند مستقیما با شرکت پمپ سازی ما ارتباط بگیرند و پمپ آب مورد نظر خود را تهیه نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما