تولید انواع پمپ آب ضد اسید

شرکت بازرگانی ما به عنوان یکی از مراکز اصلی تولید انواع و اقسام پمپ آب ضد اسیدی باشد که از دیرباز در حوزه تولید انواع و اقسام پمپ های مختلف فعالیت داشته و در سال‌های اخیر توانسته از با تولید پمپ آب ضد اسید نیاز مشتریان خود را به خوبی شناسایی و برطرف کنند با توجه به کیفیت بالای پمپ آب ضد اسید تولید شده در شرکت ما امکان صادرات آن با سایر کشورهای دیگر فراهم گردیده است.

تولید انواع پمپ آب ضد اسید

مشخصات پمپ آب ضد اسید

مشخصات پمپ آب ضد اسید

به طور کلی پمپ ضد اسید آب، دستگاهی مکانیکی است که برق را به نیروی محرکه تبدیل می کند و آن را به سیالی که در آن در حال عبور است منتقل می کند و آن را با فشار و انرژی زیاد رد می کند. پمپ، انرژی مکانیکی مورد نیازش را از الکتروموتور می گیرد و تا سیال وارد شد، پره های پمپ شروع به چرخیدن می‌کند و با چرخیدن پره ها، انرژی به سیال در حال عبور انتقال پیدا می کند، در آخر سیال انرژی بیشتری پیدا می کند و با سرعت و فشار بیشتری پمپاژ می‌شود. بنابراین طرز کار پمپ آب به این شکل است که انرژی را به سیال منتقل می‌کند و فشار آن را زیاد می کند.

پمپ های آب ضد اسید همان پمپ های پلیمری می باشد این پمپ ها مقاومت خوبی در مقابل مواد شیمیایی مختلف اسیدی و بازی می باشد از این و طول عمر بالایی دارد و می‌توان در محیط‌های که اسید و یا باز وجود دارد از این نوع پمپ ها به راحتی استفاده کرد و اطمینان داشته باشیم که پس از مدتی افت کیفیت ندارند.

برخی از مشخصات پمپ های آب ضد اسید:

  • دارای سر و صدای کمی هستند
  • سبب پیشگیری از نشت سیالات به فضای محیط زیست می شوند
  • سبب پیشگیری از به هدر رفتن سیالات با ارزش و گران قیمت می شوند
  • در مقابل خوردگی سیالات مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهند.

 

 

 

پخش کننده پمپ آب ضد اسید

پخش کننده پمپ آب ضد اسید

مراکز پخش کننده پمپ آب ضد اسید باید تمهیداتی در جهت عرضه مستقیم و بدون واسطه این محصول در نظر بگیرد و بتواند در سریع‌ترین زمان ممکن نیاز مشتریان خود را رفع کنند و از این طریق رضایت آنان را جلب کند با توجه به این قضیه این مراکز تولید کننده و پخش کننده می توانند به خوبی با سایر رقبا نخود در بازار به رقابت بپردازند و فروش خود را افزایش دهند.

با توجه به نوسانات قیمت ها در بازار، نمی توانیم قیمت دقیقی برای پمپ آب ضد اسید در نظر بگیریم ولی شما خریداران محترم جهت استعلام قیمت های تقریبی این محصول می توانید با کارشناسان واحد و فروش ما تماس باشید و سپس اقدام به خرید کنید.

  • تبلیغات: 
    1. قیمت نوار تیپ آبیاری کشاورز | بازار لوازم کشاورزی مرغوب در کشور
    2. قیمت خرید عمده نوار تیپ آبیاری کشاورز ایرانی
    3. خرید نوار آبیاری | صادرات لوازم کشاورزی درجه یک
    4. آبپاش آبیاری یزد مشهد تهران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما