خرید مستقیم پمپ آب تک واحدی بدون واسطه

برای خرید مستقیم پمپ آب تک واحدی بدون واسطه می توانید هم به صورت حضوری و هم غیرحضوری اقدام کنید. پمپ آب انواع مختلفی دارد و هر یک کارکردهای خاص خود را دارند. به دلیل استفاده در صنایع مختلف، بازار خرید و فروش آن همیشه پررونق می باشد.

با فروش مستقیم هم نیاز بازار و خریداران به موقع تامین شده و هم قیمت آن به نفع خریداران کاهش پیدا می کند. از سوی دیگر خریدارانی که به صورت کلی و در تعداد بالا خرید می کنند می توانند با صرف زمان کمتر و هزینه ای مناسب تر خریدشان را یکجا انجام دهند.

خرید مستقیم پمپ آب تک واحدی بدون واسطه

عوامل موثر بر کیفیت پمپ آب تک واحدی

عوامل موثر بر کیفیت پمپ آب تک واحدی

یکی از پرمصرف ترین انواع پمپ هایی خانگی که در منازل مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد، پمپ های تک واحدی نام دارند. این نوع پمپ ها در آپارتمان های چند طبقه که نیاز به پمپاژ آب به طبقات بالا ضروری است، استفاده می شود.

پمپ آب تک واحدی می تواند به خوبی فشار آب را افزایش داده و آب به اندازه کافی به بالاترین طبقات هم برسد. عوامل متعددی بر کیفیت این نوع پمپ ها اثرگذار هستند که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • نوع پمپ
  • تعداد دور سی پیچی پمپ آب
  • ظرفیت
  • ولتاژ پمپ

در زمان خرید یکی از مهمترین عواملی که باید مورد توجه قرار گیرد انتخاب نوع پمپ آب است، چرا که در صورتی که نوع پمپ به درستی انتخاب نشود ممکنست کارایی لازم را نداشته باشد و نتواند به خوبی آب را به طبقات بالاتر پمپاژ کند.

پمپ های تک واحدی دارای انواع مختلفی بوده و با نام های متفاوتی عرضه می شوند. کیفیت آنها نیز ارتباط مستقیم با کارکرد آنها دارد. به طور مثال کارکرد انواع پمپ تک واحدی سانتریفیوژ با انواع پمپ های بشقابی، جتی و دو پروانه ای متفاوت بوده و باید با توجه به متراژ ساختمان و ارتفاعی که باید آب به سمت بالا هدایت شود، انتخاب گردد.

مزایای انواع پمپ آب تک واحدی چیست؟

مزایای انواع پمپ آب تک واحدی چیست؟

امروزه استفاده از انواع پمپ های آبی تک واحدی با توجه به کاهش منابع آبی و قطعی هایی که در فصول مختلف سال به خصوص تابستان صورت می گیرد، رواج گسترده ای پیدا کرده است. پمپ آب کوچک تک واحدی در حال حاضر در تمامی ساختمان هایی که دارای چندین طبقه هستند نصب و برای پمپاژ آب مورد استفاده قرار می گیرد.

استفاده از این پمپ ها مزیت های زیادی دارد که در ادامه مطلب به آنها اشاره خواهیم نمود.

یکی از مزیت های عمده استفاده از پمپ تک واحدی انتقال آسان و کم هزینه آب به بالاترین طبقات می باشد. پمپ های تک واحدی قابل تعمیر هستند و در صورت بروز مشکل یا خرابی به راحتی توسط سرویس کار درست شده و به مدار برمی گردد.

امکان انتخاب پمپ با توجه به متراژ واحدها، تعداد شیرهای آب موجود در ساختمان، مقدار مصرف آب و… وجود دارد. پمپ های تک واحدی همچنین قیمت مناسبی نسبت به دیگر انواع پمپ ها داشته و لذا خرید آنها هم مقرون به صرفه است.

از سوی دیگر امکان تنظیم آن به دو شکل دستی و اتوماتیک امکانپذیر بوده و در صورتی که حالت اتوماتیک آن غیرفعال شود می توان به راحتی و به صورت دستی برای جلوگیری از قطعی آب آن را راه اندازی نمود.

یک مزیت عمده این مدل پمپ ها علاوه بر افزایش فشار آب، تقویت فشار هم می باشد. لذا با نصب پمپ تک واحدی می توان جلوی افت فشار را در مواقعی که مصرف افزایش پیدا می کند، به راحتی گرفت.

چگونگی عملکرد پمپ آب تک واحدی کوچک

چگونگی عملکرد پمپ آب تک واحدی کوچک

برای انتقال آب در جایی که ارتفاع زیاد است از پمپ آب استفاده می کنند. پمپ آب تک واحدی نمونه ای از انواع پمپ های آبی بوده که بیشتر در ساختمان های اداری، مسکونی و حتی تجاری قابل استفاده است.

پمپ های تک واحدی خود انواع مختلفی داشته و نحوه کارکرد هر یک متفاوت می باشد. پمپ های تک واحدی از قسمت های مختلفی تشکیل شده اند که از جمله آنها می توان به پروانه، الکتروموتور، پره، تیغه و… اشاره نمود.

به طور کلی این نوع از پمپ آب به صورت رفت و برگشت عمل می کند. به عبارت دیگر آبی که در داخل مخزن وجود دارد با ایجاد یک اختلاف فشار شدید سرعت پمپاژ آب را به طور قابل توجهی افزایش می دهد.

موتور الکتریکی که بخشی از پمپ تک واحدی است نیروی مورد نیاز برای به حرکت درآمدن پمپ را تامین می کند. با تامین نیروی مورد نیاز، حرکت رفت و برگشت به کمک میل لنگ انجام گرفته و در آب با فشار به طبقات بالا منتقل می شود.

هرچه دور موتور افزایش پیدا کند آب با سرعت بیشتری پمپاژ شده و فشار آب بالاتر می رود. همین هم سبب می شود شدت فشار آب در طبقات بالا به اندازه طبقات پایین باشد.

عرضه عمده پمپ آب تک واحدی درجه یک

عرضه عمده پمپ آب تک واحدی درجه یک

با عرضه پمپ آب تک واحدی درجه یک به صورت عمده در بازار هم امکان فروش آن به صورت انبوه امکانپذیر بوده و هم قیمت آن به دلیل عرضه فراوان مناسب تر خواهد بود. چون پمپ های تک واحدی امروزه کاربردهای زیادی دارند در بازار هم به صورت حضوری و هم غیرحضوری عرضه می شوند.

با هدف دسترسی سریع تر خریداران و عرضه مناسب تر، فروش انواع پمپ تک واحدی به صورت اینترنتی هم انجام می گیرد. در این روش خریداران نیازی به مراجعه حضوری و صرف زمان زیاد برای خرید نداشته و می توانند به راحتی و از راه دور خریدشان را انجام دهند.

ما به عنوان عرضه کننده عمده بهترین پمپ آب های تک واحدی تولید شده در کشور را مستقیما به دست خریداران محترم در سراسر کشور می رسانیم. فروش از طریق سایت صورت گرفته و شما می توانید برای ثبت سفارشات خود به صورت آنلاین اقدام کنید.

با فروش بدون واسطه ای که انجام می گیرد، قیمت تمام شده انواع پمپ های ارائه شده کمتر از نرخ بازار آزاد است. لذا با یک تغییر کوچک در شیوه خرید به راحتی می توانید علاوه بر زمان در هزینه های پرداختی هم صرفه جویی کرده و خریدی مطمئن و مقرون به صرفه را تجربه نمایید.

تنوع پمپ آب های عرضه شده در سایت هم زیاد است و مشتری می تواند به راحتی با جستجو در بین آنها انواع پمپ های خانگی، پمپ آب کشاورزی، صنعتی و… را مشاهده، مقایسه و در صورت نیاز با مشورت با مشاوران آنلاین، پمپ آبی مورد نظر خود را با خیالی آسوده تر خریداری کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما