خرید پمپ آب استخر کشاورزی ۸ ایچ

خرید پمپ آب استخر کشاورزی به صورت مستقیم از طریق این مجموعه فروش در سراسر کشور انجام می گیرد. پمپ آب استخر کشاورزی ۸ ایچ در مصارف کشاورزی و صنعت جهت تقویت و کنترل فشار آب استفاده می شود. این محصول از کارایی و کیفیت خوبی برخوردار بوده و همین عامل باعث محبوبیت و افزایش فروش شده است. همچنین لوله و اتصالات شوفاژ طبق برند پکیج شما تولید می شود.

خرید پمپ آب استخر کشاورزی 8 ایچ

راهنمای تهیه بهترین پمپ آب استخر کشاورزی

راهنمای تهیه بهترین پمپ آب استخر کشاورزی در هنگام انتخاب و تهیه پمپ اب استخر کشاورزی به موارد زیر توجه کنید از جمله:

  • در هنگام انتخاب پمپ آب کشاورزی به سرچشمه آب یا منبع تامین کننده آن توجه کنید. باید بدانید منبع آب کجاست از اب سطحی مانند رودخانه یا آب چاه و زیر زمینی می باشد. برای هر کدام از این منابع لازم است منبع خاصی از پمپ کشاورزی استفاده شود.
  • توجه به مکش پمپ آب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد، حداکثر مکش پمپ آب در صورتی که نیاز به بالا آوردن آب از چاه و یا آب های زیر زمینی باشد، میزان مکش پمپ بسیار اهمیت دارد. چرا که پمپ باید ارتفاعی آب را از سطح به ورودی پمپ برساند. در این زمینه پمپ های جتی یا دو لول مخصوص کشاورزی می تواند مفید باشد. حداکثر دبی یا آبدهی پمپ این میزان را باید با توجه به سیستم آبیاری تان مشخص کنید.
  • توجه به اندازه و قطر لوله کشی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. اندازه و قطر لوله کشی و هم چنین فاصله پمپ تا منبع آب در این فاکتور تاثیر می گذارد. قدرت و یا حداکثر فشار همانطور که برای دبی یا آبدهی بیان شد، اندازه و قطر لوله کشی و هم چنین فاصله پمپ تا منبع آب در این فاکتور تاثبر می گذارد. همچنین لوله پلی اتیلن گیتی پسند طبق لیست قیمت گذاری شده می باشد.

از مهمترین مزایای پمپ آب استخر کشاورزی که باعث محبوبیت ان شده می توان به موارد زیر اشاره نمود از جمله:

  • نصب آسان
  • راندمان بالا در طیف وسیعی در شرایط عملیاتی
  • صرفه اقتصادی و قابل اجرا در بسیاری از شرایط
  • استفاده از قدرت تراکتور، موتور برق و موتور های احتراق داخلی
  • عدم اورلود و بار اضافی در صورت افزایش فشار و دینامیک
  • عدم نیاز به غوطه وری کامل در پمپ سانتریفیوژی عمودی

مشخصات پمپ آب استخر کشاورزی باکیفیت

مشخصات پمپ آب استخر کشاورزی باکیفیت پمپ آب استخر کشاورزی در انواع مختلف می باشد که هر کدام از ان ها مشخصات خاص خود را دارند. از جمله:

  • پمپ آب استخر کشاورزی توربینی: یکی از انواع پمپ آب کشاورزی می باشد، که از آب دهی بسیار بالایی برخوردار بوده و بیشتر برای طرح های کشاورزی و صنعتی به کار می رود. و به دلیل داشتن ساختار عمودی بسیار انعطاف پذیرند و در شرایط مختلف بر روی ایستگاه های شناور و ثابت بوده و قابلیت آبگیری از کانال، رودخانه و دریا را دارند. این نوع پمپ محصولی کار آمد جهت برداشت و توزیع اب چاه های ماسه ای، ماسه ای، استخرهای مکش و ایستگاه های پمپاژ می باشند. برای چاه هایی که عمق بیشتری دارند، بهتر است از پمپ آب کشاورزی توربینی استفاده شود.
  • پمپ آب استخر کشاورزی الکتروموتور: این نوع پمپ درون چاه قرار می گیرد و در آبرسانی، کشاورزی و صنعت از آن استفاده می شود. یکی از ویژگی های مهم ان ابدهی بسیار کم ان می باشد، ارتفاع پمپاژ و هد پمپ به تعداد طبقات پمپ بستگی دارد و هر چه تعداد طبقات پمپ بیشتر باشد، هد پمپ نیز بیشتر می شود. این محصول نسبت به دو مدا پمپ قبلی راندمان پایینی داشته و قطر و اندازه ان به مراتب کمتر می باشد.
  • پمپ آب کف کش: ازمحصولات بسیار پر کاربرد در موارد خانگی، صنعت و کشاورزی می باشد. این پمپ تا حدودی شبیه به پمپ شناور بوده و توانایی غوطه ور شدن در اب را دارد. این محصول توانایی آبدهی در ارتفاع بالا را نداشته و از قیمت مناسب و مقاومت خوبی برخوردار است. این محصول دارای یک فلوتر برقی بوده که به محض رسیدن به پایین خاموش می شود. این محصول در کشاورزی جهت انتقال اب از چاه، خالی کردن استخر های ذخیره اب و جمع آوری آب های سطحی استفاده می شود.

نحوه کار با پمپ آب استخر چگونه است؟

نحوه کار با پمپ آب استخر چگونه است؟ پمپ آب استخر از دو طریق اسکیمر و سرریز مکش می کند و در روش اول اسکینر در سطح بالای قسمت عمیق استخر و یک دریچه مکش در عمیق ترین نقطه استخر نصب می شود تا آب را به سمت پمپ هدایت کنند.

بهترین ارتفاع نصب پمپ پایین تر از ارتفاع دریچه مکش است و این کار دقیقا زیر مرکز ثقل استخر قرار گرفته و مکش را به خوبی انجام می دهد. این کار برای تامین فشار کافی اب ورودی به پمپ بوده حدود ۸۰ درصد اب ورودی به پمپ از طریق دریچه مکش کف استخر و ۲۰ درصد مابقی از طریق استرینر تامین می شود.

هنگامی که استخر طراحی و اجرا می شود باید محل پمپ استخر تعبیع شود و در غیر این صورت نمی توان پمپ را نصب کرد. و در نهایت باید از پمپ های مستغرق یا جارو های مخصوص استخر استفاده کنید و اب استخر به جای هدایت به سیستم تصفیه دور ریخته شود.

برای کار با حارو و پمپ مستغرق به نیرپی انسانی نیاز است و در نهایت عمر تجهیزات استخر پایین می باشد. پمپ به عنوان قلب سیرکولاسیون و تصفیه استخر بی نیاز شدن از جاروهای استخری و لوازم نظافت استخر می باشد.

پس از انجام مکش، آب به درون پمپ و سبد استرینر هدایت می شود. سبد استرینر یکی از قطعات درون محفظه پمپ استخر است. درباره اجزا و قطعات اصلی پمپ استخر در ادامه توضیح خواهیم داد. آب درون پمپ از طریق پروانه و به واسطه نیروی گریز از مرکز به فیلتر هدایت می شود. اجزا و قطعات اصلی پمپ استخر هر پمپ از سه قسمت اصلی محفظه، پروانه و موتور تشکیل شده است.

درون محفظه استرینر وجود دارد که حاوی یک سبد صافی جهت جدا کردن زباله ها از آب است. آب پس از عبور از سبد استرینر یا صافی پمپ استخر توسط پروانه به سمت خروجی مکیده می شود. آب هنوز حاوی آلودگی است و جهت گذر از یک مرحله دیگر تصفیه به فیلتر منتقل می شود. پروانه پمپ به وسیله موتور الکتریکی تک فاز یا سه فاز به گردش در می آید..

فروش بدون واسطه پمپ آب استخر کشاورزی

فروش بدون واسطه پمپ آب استخر کشاورزی فروش پمپ آب به روش های گوناگونی در سراسر کشور انجام می گیرد. اگز به دنبال مرکز خرید پمپ اب استخر هستید می توانید به این مجموعه فروش مراجعه کنید و محصولات خود را به صورت عمده با قیمت بسیار مناسب و ارزان تهیه کنید.

این مجموعه فروش انواع گوناگونی از پمپ سیالات را با قیمت ارزان و به قیمت کارخانه به فروش می رساند. قیمت این محصول بر اساس فاکتور های مختلف از جمله نحوه فروش، نوع محصولات بکار رفته و غیره تعیین می شود.

اگر قصد خرید پمپ با قیمت ارزان و میفیت عالی را دارید همین الان با مشاورین ما در تماس باشید و در هزینه و زمان خود صرفه جویی بنمائید.

  • تبلیغات: 
    1. کشاورزی برای از بین بردن آفت از نوار تیپ آبیاری استفاده کرد
    2. قیمت فروش دستگاه خارجی نوار تیپ آبیاری مرغوب
    3. خرید ویژه نوار تیپ ۲۰ سانتی
    4. شرکت پخش کمپرسور باد اسکرو

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما