شرکت توزیع پمپ آب فشار قوی طبقاتی

امروزه شرکت های توزیع پمپ آب فشار قوی طبقاتی با داشتن شرایط استاندارد و نیز استفاده از روش های مهندسی توانسته اند انواع گوناگونی از این پمپ ها را با کیفیت عالی و قیمت مناسب با برندهای انحصاری خاص به مشتریان داخلی و خارجی خود ارائه دهند که توزیع پمپ آب فشار قوی توسط این شرکت ها به روش مستقیم و بدون واسطه باعث افزایش رونق فروش محصولات و نیز جذب مشتریان زیادی گردیده که این کمک بزرگی به اقتصاد کشور می باشد.

شرکت توزیع پمپ آب فشار قوی طبقاتی

مزایای استفاده از پمپ آب فشار قوی طبقاتی

مزایای استفاده از پمپ آب فشار قوی طبقاتی

از جمله خصوصیات و مزایای اصلی استفاده از پمپ فشار قوی طبقاتی می توان موارد زیر را نام برد:

  1. از توان و قدرت بالایی جهت انتقال و جریان آب برخوردار می باشد.
  2. جنس مرغوب و باکیفیت عالی که پمپ آب طبقاتی دارد از جنس چدن است.
  3. استفاده از این نوع پمپ در صرفه جویی در مصرف آب نیز بسیار تأثیرگذار می باشد.
  4. این مدل از پمپ آب دارای وزن سبک و نیز حمل و نقل آن بسیار آسان و راحت می باشد.
  5. کاربرد پمپ آب فشار قوی بسته به زمینه استفاده از این محصولات می تواند متفاوت باشد.
  6. این محصول عمده با استفاده از جریان برق راه اندازی می شود و دارای میزان مصرف انرژی پایین است.
  7. دارای طول عمر و دوام بسیار زیادی می باشند که افراد می‌توانند از آنها حتی برای کشاورزی نیز استفاده کنند.
  8. این پمپ دارای سیم پیچی از جنس مس مرغوب می باشد و به همین جهت از قدرت و توان بالایی برخوردار است.
  9. به دلیل عملکرد بالا از محبوبیت زیادی بین کشاورزان و همچنین در بین مهندسان و ساختمان سازان برخوردار است.
  10. پمپ آب فشار قوی معمولا در اندازه و ابعاد فوق العاده کوچک تولید می شوند که با توجه به این که اندازه کوچکی دارد از فشار بالا و نیز کاربرد زیادی در صنایع مختلف برخوردار می باشد.
  11. این نوع پمپ از متریال و مواد اولیه گوناگون تولید شده و با توجه به حجم انتقال سیالات در ابعاد و اندازه های مختلف با توان های گوناگون طراحی و ساخته شده که بسته به نوع خود از کاربرد و اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

مشخصات پمپ آب کشاورزی فشار قوی طبقاتی

مشخصات پمپ آب کشاورزی فشار قوی طبقاتی

پمپ فشار قوی یکی از محصولات پرطرفدار محسوب می شود که ایران در این زمینه با استفاده از قطعات عالی توانسته این محصول عمده را با کیفیت عالی تولید و نیز در تامین رفع نیاز بازارهای داخلی و خارجی از اهمیت زیادی برخوردار باشد که این امری مهم در رونق اقتصاد و صادرات کشور می باشد.

امروزه انواع پمپ های فشار قوی جهت استفاده در مزارع کشاورزی بسیار حائز اهمیت می باشد که این محصولات برای کشاورزی صنعتی و مدرن بسیار مناسب می باشد.

نحوه کار پمپ آب طبقاتی جهت استفاده در مزارع کشاورزی بدین صورت است که ابتدا آب و دیگر سیالات وارد محفظه مکش می‌شوند و هنگامی که در این محفظه مکش به صورت کامل افت پیدا کرد آب و سیالات به سمت پروانه کشیده می شوند.

هنگامی که آب و سیال وارد پروانه می‌شود معمولاً به سیالات فشار وارد می‌کند و در نتیجه سرعت آب را افزایش می‌دهد. این سیر حرکت به گونه ای می باشد که آب از پروانه اول وارد پروانه های بعدی می شود تا در نهایت وارد محفظه رانش شود.

هنگامی که آب در محفظه رانش قرار می گیرد با سرعت و فشار بسیار بالایی از پمپ خارج می شود، می‌توان گفت هر چه تعداد طبقات و تعداد پروانه ها بیشتر باشند فشار و سرعت آب بیشتر خواهد بود به همین دلیل بهتر است از پمپ های آب فشار قوی دارای طبقات بسیار برای آبیاری مزارع کشاورزی با وسعت و هکتار های بالا استفاده کرد.

پمپ آبیاری قطره ای نیز یکی از انواع پمپ های آب فشار قوی هست چون این پمپ ها می توانند زمین های کشاورزی که متراژ بسیار بالایی دارند را در مدت زمان بسیار کوتاهی و البته به صورت کاملاً مناسب آبیاری کنند.

شایان ذکر است که درون هر طبقه از پمپ یک پروانه طراحی شده است و به همین دلیل هر چقدر تعداد طبقات پمپ بالاتر باشد معمولاً این پمپ ها قادر خواهند بود که با فشار بیشتری آب را از عمق های بیشتری پمپاژ کنند.

پمپ فشار قوی یکی از محصولاتی است که در ساختمان های لوکس از آن استفاده می شود و نحوه مراقبت از آن کاملا متفاوت است که از قدرت پمپاژ کردن بسیار بالایی برخورداربوده و همچنین فشار آن بین ۱ الی ۳۵ بار می باشد.

همچنین پمپ های آب طبقاتی دارای انواع متفاوتی هستند که از آن ها برای افزایش فشار آب استفاده می کنند و نیز از نظر کاربرد هایی که دارند تقریبا شبیه یکدیگر هستند.

عوامل موثر بر کیفیت پمپ آب فشار قوی

عوامل موثر بر کیفیت پمپ آب فشار قوی

پمپ فشار قوی یکی از محصولاتی است که به دلیل به کار گرفته شدن قطعات درجه یک قیمت آن اندکی گران‌ تر می باشد که بسته به نوع کاربرد، کیفیت و اندازه و برند از قیمت متفاوتی برخوردار می باشد.

عوامل موثر بر کیفیت پمپ آب فشار قوی را می توان به موارد زیر اختصاص داد که شامل:

  • نگهداری از پمپ آب فشار قوی بسیار آسان است.
  • دارای ساختار ساده اما پر قدرت بوده و نیز کاربرد های بسیار زیادی دارد.
  • مشکلی که این پمپ های آب دارند این است که بدون آب نمی توانند فعالیت کنند.
  • راه حلی ساده و آسان برای حل کردن مشکل کم آبی در منازل به ویژه ساختمان ها می باشد.
  • پمپ آب فشار قوی از طریق انتقال دادن انرژی جنبشی در حال چرخش که پروانه نام دارد عمل می کند.
  • پمپ آب فشار قوی به دلیل صدای کمی که دارد در مصرف های خانگی بیشتر استفاده شده و مناسب تر است.

قیمت فروش پمپ آب فشار قوی طبقاتی

قیمت فروش پمپ آب فشار قوی طبقاتی

قیمت پمپ آب فشار قوی طبقاتی بر حسب تعداد طبقات متفاوت می‌باشد و هر اندازه که تعداد طبقات و همچنین تعداد پروانه ها بیشتر باشد به دلیل این که قدرت موتور هم افزایش پیدا می کند معمولاً از قیمت بیشتری برخوردار می باشد.

همواره مراکز فروش و توزیع پمپ کشاورزی، این محصول بسیار پرکاربرد و پرفروش را با ضمانت و گارانتی تحویل مشتری می دهند که با تنوع کیفیت و قیمت به روش مستقیم و بدون واسطه در ابعاد و اندازه های مختلف و تنوع طرح در اختیار مشتری قرار داده می شود تا مشتری بتواند به راحتی با توجه به نوع کاربرد و سرمایه خود آن را خریدار ی و مورد استفاده قرار دهد.

شایان ذکر است عرضه مستقیم و بدون واسطه محصول از سوی فروشنده آن برای خریدار بسیار مقرون به صرفه بوده و باعت جذب مشتریان زیادی گردیده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما