عرضه مستقیم پمپ آب استخر کشاورزی

عرضه مستقیم پمپ آب استخر کشاورزی در مدل های مختلف با استقبال خوبی همراه بوده است. با عرضه مستقیم هم مشتری دسترسی سریع تری به پمپ مورد نیازش پیدا می کند و هم قیمت تمام شده آن به دلیل حذف واسطه ها متعادل تر خواهد شد.

از سوی دیگر با عرضه مستقیم آن دسته از خریدارانی که قصد دارند در تعداد بالا پمپ آب استخر را سفارش می دهند می توانند به صورت یکجا خرید خود را انجام دهند. یک مزیت دیگر عرضه پمپ آب به صورت بی واسطه، کاهش قیمت ها به نفع خریداران می باشد.

عرضه مستقیم پمپ آب استخر کشاورزی

معرفی انواع پمپ آب استخر کشاورزی

معرفی انواع پمپ آب استخر کشاورزی

پمپ های که برای پمپاژ آب استخر کشاورزی استفاده می شوند از نظر شکل ظاهری و کارکرد شبیه یکدیگر هستند اما هر یک ظرفیت متفاوتی داشته و به همین دلیل در بازار قیمت های متفاوتی هم دارند. در ادامه مطلب به معرفی انواع پمپ های آبی مورد استفاده در استخرهای کشاورزی اشاره خواهیم نمود.

به طور کلی می توان پمپ های آب استخری را به سه دسته تقسیم بندی کرد.

  1. پمپ دو سرعته
  2. پمپ تک سرعته
  3. پمپ متغیر

ارزان ترین نوع پمپ آبی استخری از نوع تک سرعته می باشد. این نوع پمپ همیشه با یک سرعت مشخص می چرخد و در بسیاری از استخرها برای صرفه جویی در هزینه ها از این نوع پمپ استفاده می شود.

پمپ های دو سرعته دارای دو سرعت متفاوت و متغیر هستند. آنها می توانند پروانه متصل به پمپ را با سرعت تند و کند به حرکت در آورند. یکی از مزیت های این نوع پمپ در مصرف بهینه انرژی است. زمانی که نیاز به پمپاژ با سرعت بالا نیست می توان از دور کند و در زمانی که پمپاژ باید با سرعت بالا انجام گیرد از سرعت تند استفاده می شود.

پمپ های متغیر تا حدودی شبیه به پمپ های دو سرعته عمل کرده و می توانند سرعت موتور را مطابق با نیاز کشاورز جهت تامین آب استخر تنظیم نمایند. البته قیمت بالاتری نسبت به دو مدل دیگر دارند و معمولا کمتر مورد استفاده قرار می گیرند.

نکاتی درباره پمپ آب استخر کشاورزی

نکاتی درباره پمپ آب استخر کشاورزی

معمولا در زمین های وسیع کشاورزی برای تامین و ذخیره آب، استخر احداث می شود. برای پر کردن استخر نیاز به پمپ آب می باشد. پمپ آب مورد استفاده در کشاورزی انواع مختلفی دارد که باید با توجه به میزان آبی که قرار است پمپاژ شود، نوع آن انتخاب گردد.

در مورد خرید پمپ آب مخصوص استخر باید نکاتی را مدنظر داشته باشید. اولین نکته در حین انتخاب توجه به حجم آب و کاربری استخر است. ظرفیت پمپ باید دقیقا مطابق با عمق و ارتفاع آبی که باید پمپاژ شود باید انتخاب گردد.

از طرف دیگر گردش آب بسیار مهم است. در برخی مواقع انتخاب نادرست پمپ می تواند به افت فشار و در نتیجه عدم پمپاژ و خالی شدن استخر منجر شود. در زمان خرید حتما باید با فروشنده مشورت کنید تا بتوانید بهترین پمپ را مطابق با نوع، فضا و ظرفیت استخر خود انتخاب نمایید.

فروشنده انواع پمپ آب استخر کشاورزی

فروشنده انواع پمپ آب استخر کشاورزی

فروشنده انواع پمپ آب کشاورزی مخصوص استخر را به صورت انبوه به بازار عرضه می کند. امروزه روش های مختلفی برای فروش به صورت کلی وجود دارد که هم فروشنده و هم مشتریان از آن استقبال می کنند. یکی از این روش ها فروش به صورت غیرحضوری می باشد.

در روش غیرحضوری، فروش پمپ آب استخر به صورت اینترنتی انجام می گیرد و شما می توانید بدون مراجعه حضوری و در زمانی کوتاه تر خریدتان را انجام دهید. ما به عنوان ارائه کننده عمده، بهترین و باکیفیت ترین پمپ آب استخر کشاورزی را بدون واسطه به خریداران محترم در سراسر کشور عرضه می کنیم.

فروش از طریق سایت انجام می گیرد و شما می توانید برای ثبت سفارش به صورت عمده یا جزیی اقدام نمایید. با مقایسه قیمت ها متوجه ارزانتر بودن نرخ های اعلام شده در سایت خواهید شد که مهمترین علت آن فروش بی واسطه و مستقیم از تولید کننده می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما