فروشندگان پمپ آب کشاورزی یک اینچ

عمده فروشی پمپ آب کشاورزی یک اینچ ارزان برای آن دسته از کشاورزان و باغداران، پرورش دهندگان آبزیان و دام که برای بیرون کشیدن آب از دل چاه و آبیاری اراضی کشاورزی و باغات، تامین آب از منابع آب زیر زمینی و سطحی، اقدام به خرید پمپ های دیزلی، بنزینی و یا نفتی می نمایند، بهترین پمپ های آب کم مصرف و مقرون به صرفه را فراهم و عرضه نموده است.

فروشندگان پمپ آب کشاورزی یک اینچ

راهنمای نحوه صحیح نگهداری از پمپ آب کشاورزی

راهنمای نحوه صحیح نگهداری از پمپ آب کشاورزی آشنایی با انواع پمپ آب کشاورزی استاندارد به شما کمک می کند تا ضمن آگاهی از مشخصات پمپ های موجود، بهترین گزینه را برای فعالیت خود انتخاب کنید. از آنجا که در زمین های کشاورزی امکان استفاده از سیستم برق کشی مستقیم وجود ندارد و موتورها و دینام الکتریکی مبتنی بر مصرف نیروی الکتریسیته می باشند. برای تولید برق از فرآیند تبدیل مواد شیمیایی به حرارت و در پی آن تولید برق استفاده می شود. به همین دلیل در دسته بندی کلی بر اساس نوع سوخت مصرفی و نحوه تغذیه الکتریکی می توان پمپ آب استاندارد را به چهار گروه زیر تقسیم بندی کرد:

نوع دیزلی تک فاز: این پمپ ها از قدیمی ترین مدلها هستند که در مدل های جدیدتر مشکل سر و صدا تا حد زیادی کمتر شده است.

این نوع پمپ آب کشاورزی برقی بصورت ثابت در سطح زمین استفاده می شوند و قدرت پمپاژ به ارتفاع ۱۳ متر را دارند که با قطر دهانه ورودی و خروجی ۳ اینچی می تواند در هر ساعت ۳۰ متر مکعب آب را از عمق به سطح بیاورد.

انواع بنزینی تک فاز: این نوع از پرکاربردترین و کارامد ترین پمپ های موجود می باشند ۲۵ متر قدرت انتقال و مکش به سمت بالا داشته و حجم خروجی آنها بین ۲۰ تا ۶۰ متر مکعب در ساعت می باشد.

انواع بنزینی سه فاز: از نظر عملکرد و تکنولوژی ساخت بسیار مشابه انواع بنزینی تک فاز می باشند و تفاوت در نوع اتصال برق ورودی است که سه فاز بوده و هر سه کابل باید وصل باشند تا بتوان از حداکثر توان پمپ استفاده کرده و شاهد قدرت مکش آب از عمق ۷۰ متری بود.

پمپ نفت و بنزینی تک فاز: این مدل ترکیبی از پمپ های آب دیزلی و بنزینی بوده و بطور متوسط توان پمپاژ تا ارتفاع ۱۷ متر و حجم خروج آب بین ۲۰ تا ۴۰ متر مکعب در ساعت را دارند.

معرفی مشخصات انواع پمپ آب کشاورزی

از جمله عوامل موثر بر کیفیت پمپ های آب کشاورزی مدل تک فاز می توان به موارد ذیل اشاره کرد: جنس بدنه و کیفیت ریخته گری قطعات پمپ: به دلیل تماس مستقیم پمپ با مخازن آب و قرارگیری آن در فضای آزاد، هر چه جنس بدنه در برابر رطوبت مقاوم تر و در برابر ضربه آسیب ناپذیرتر باشد بهتر و دوام دستگاه بیشتر می شود، در این راستا بهترین پمپ ها به ترتیب انواع استیل، برنجی و چدنی می باشند. شرکت سازنده و برند الکترو موتور پمپ: موتور مهمترین قسمت پمپ است که کوچکترین ایرادی در آن منجر به از کار افتادن دستگاه و توقف فرایند انتقال آب خواهد شد لذا اطمینان از اعتبار شرکت سازنده موتور و تضمین خدمات پس از فروش از موارد مهم درباره موتور است.

کیفیت واشر و اتصالات عایقبندی و محل اتصال لوله و خرطومی: با توجه به الکتریکی بودن موتور و خطر اتصالی وبرق گرفتگی، وجود نقص در اتصالات دستگاهی که با مایع سیالی چون آب سر و کار دارد و نشتی های مختلف و هرز بودن پیچ های اتصال و در رفتن خرطومی های انتقال آب، امری غیر قابل پذیرش بوده و حتما باید به کیفیت واشر و اتصالات غیر فلزی دستگاه توجه کرد. قدرت هد پمپ: اکثر پمپ ها را برای مکش و انتقال آب چاه به سطح مزرعه، باغ، تانکرهای دامداری، حوضچه های شیلات و … به کار می گیرند، هر چه قدرت هد پمپ بیشتر باشد از توانایی انتقال آب به ارتفاع بالاتری برخوردار است.

دبی پمپ: حجم آب خروجی از دستگاه در واحد زمان را دبی می گویند و هر چه دبی پمپ بیشتر باشد، سرعت برداشت آب بیشتر بوده و منبع مورد نظر مانند تانکر و حوضچه را سریعتر پر خواهد کرد. نوع سوخت: با توجه به قیمت و امکان دسترسی به انواع سوخت، باید بهترین گزینه را انتخاب کرد اما در شرایط برابر، تکنولوژی به کار رفته در ساخت پمپ های بنزینی، کارایی این مدل را دو برابر مدل های دیزلی و حتی ترکیبی نموده است. ظرفیت مخزن سوخت: با توجه به مدت زمان آبیاری یا دفعات استفاده از پمپ، هر چه ظرفیت باک دستگاه بیشتر باشد و تکرار عملیات سوختگیری را کمتر کند، ضمن عدم ایجاد وقفه در عملکرد پمپ کشاورزی تراکتوری بر کیفیت بهره برداری از آن نیز افزوده می شود.

کامل‌ترین راهنمای خرید پمپ آب کشاورزی

کامل‌ترین راهنمای خرید پمپ آب کشاورزی بسته به نوع کاربری و مساحت تحت پوشش باید از ظرفیت مناسب پمپ استفاده کرد به طوری که راندمان دستگاه در اثر کارکرد بیش از حد، پایین نیامده و به موتور آسیب نرسد. بنابر این توجه داشته باشید که نوع آبیاری و مساحت زیر کشت، ساعات و دفعات آبیاری یا ظرفیت تانکر و مخزن آب در میزان کارایی یک پمپ آب کشاورزی معمولی موثر خواهد بود. انتخاب یک پمپ آب ارزان لزوما به معنی پایین آمدن راندمان کاری شما نیست همان طور که انتخاب پمپی با ظرفیت بیش از نیاز شما فقط هزینه های اولیه شما را افزایش داده و کارایی چندانی برای شما نخواهد داشت. با توجه به مشخصات فنی پمپ های آب کشاورزی مدل تک فاز که در ذیل عنوان شده است می توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

ظرفیت باک ۳٫۵ لیتری حجم سیلندر ۰٫۲ لیتر ابعادی به طول و عرض و ارتفاع حداکثر ۵۰ سانت توان ۶٫۵ اسب بخار معادل با ۴۸۰۰ وات حداکثر فشار پمپاژ ۲۷ متر قطر دهانه ورودی و خروجی ۳ اینچی نوع موتور دستگاه بنزینی چهار زمانه با هوای خنک و روانکاری با روغن امکان نصب به هر دو صورت عمودی و افقی بدنه و قطعات فلزی از جنس استیل، برنج و چدن امکان تغییر و تعویض سیم پیچی نوع برق ورودی تک فاز

آشنایی با نحوه عملکرد پمپ آب کشاورزی

موارد استفاده از پمپ آب مصارف کشاورزی با منبع تغذیه تک فاز عبارتند از:

باغ: برای آبیاری درختان باغ و فضای سبز در باغ های میوه یا تالارها و هدایت آب به درون کرت های آبیاری.

  • صیفی جات: صیفی جات و سبزیجات در زمینه ی آبیاری از پرمصرف ترین محصولات کشاورزی می باشند و دفعات منظم و مکرر پمپاژ آب صورت می گیرد.
  • شیلات: تامین آب پاکیزه و سالم برای پرورش ماهی و میگو در حوضچه های آب از اهمیت زیادی برخوردار است به این منظور آب مورد نیاز حوضچه ها یا از طریق آبهای سطحی رودخانه، دریاچه و یا چاه و قنات تامین می شود که بهترین پمپ آب ممکن برای این کار نوع تک فاز است.
  • دامپروری: تامین آب شرب دامداری مستلزم استفاده از آب چاه یا بهره گیری از آب های سطحی در حجم بالا است که به منظور هدایت و انتقال آب ناگزیر از به کاربرددن پمپ هستیم. مرغداری: در مرغداری نیز مانند دامپروری مصرف آب به منظور شرب طیور وجود دارد.
  • مزارع: پمپ تک فاز به خاطر سهولت استفاده از برق بیشترین کارایی را برای استفاده در مزارع آبی دارد.
  • هدایت آب دریا برای حوضچه های شیلات: برای حوضچه های شیلات واقع در ساحل دریا که برای پرورش ارگانیک آبزیان بومی صورت می گیرد، انتقال آب دریا و خروج آب از حوضچه ها می توان از پمپ آب کشاورزی کوچک استفاده نمود که کمترین آلودگی زیست محیطی را داشته و کارایی لازم را نیز دارد.

تخلیه استخرهای بزرگ و روباز: برای تخلیه و پاکسازی استخرهای بزرگ روباز و ورزشی نیز می توان از این مدل پمپ استفاده کرد.

مرکز پخش پمپ آب کشاورزی یک اینچ

مرکز پخش پمپ آب کشاورزی یک اینچ کالاها و ماشین آلات کاربردی به این دلیل که در فرایند تولید، بخش های بسیار متنوعی از قبیل خروجی معادن و فولاد، ریخته گری، صنایع الکترونیک، پتروشیمی، مونتاژ و خدمات پس از فروش را به کار گرفته و فعال و پویا نگه می دارد یکی از بهترین صنایع کارآفرین محسوب می شود که توجه به ظرفیت های آن با توجه به وفور نیروی انسانی جوان و تحصیلکرده در کشور، منافع مالی و ارز آوری بالایی برای کشور خواهد داشت.

تولید صنعتی با پخش امکانات موجود و کمک به تمرکز زدایی از جلب نیروی انسانی در صنایع خاص و محدود، موجب راه اندازی و فعالیت بخش های متنوع دیگر در صنایع مادر و پیرو شده و باعث کار آفرینی برای تعداد زیادی از جوانان این مرز و بوم با انواع و اقسام مهارت ها وتخصص ها در نقاط مختلف کشور خواهد شد. با توجه به کاربرد گسترده پمپ آب کشاورزی در صنایع مختلف تولیدی، صادرات بهترین پمپ های آب کشاورزی با برق تک فاز ارزان یکی از راه های توسعه کارخانه های تولید کننده این محصول ارزشمند می باشد که ضمن برخورداری اقصی نقاط دنیا از محصولاتی با کیفیت و مقرون به صرفه، به فروش و ادامه ی روند تولید این محصولات کمک شایانی می کند.

در این زمینه با به کار گیری دانش فنی و مهندسی بهترین استادکاران و مهندسین کشور و منابع ارزشمند و مواد اولیه داخلی، تامین کننده پمپ آب کشاورزی مطابق با استاندارد های بین المللی تولید و به صورت کلی و جزیی توسط فروشندگان ابزارآلات و ماشین های کشاورزی در بازارهای داخلی ایران و کشورهای دیگر عرضه می شوند که علاوه بر جلب رضایت مشتریان خاص خود، با اقبال گسترده طیف وسیعی از کشاورزان، دامداران، صاحبان صنایع کوچک و بزرگ نیز مواجه شده است.

فروشنده پمپ آب کشاورزی یک اینچ

عرضه‌ کننده پمپ آب کشاورزی مناسب مصارف کشاورزی با منبع تغذیه تک فاز به خوبی می داند که دسترسی آسان به انواع ماشین آلات و ابزار کشاورزی یکی از راههای ایجاد انگیزه برای تولیدکنندگان ارجمند بخش تولید محصولات کشاورزی می باشد که باعث تسریع روند رسیدگی به امور و بالا رفتن کیفیت تولید و به تبع آن افزایشی بهره وری شغلی ایشان خواهد شد.

با توجه به شرایط اقلیمی و آب و خاک کشور ایران، انواع و اقسام پمپ آب کشاورزی تولید گردیده است که یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین مدل های موجود برای مصارف مختلف کشاورزی، شیلات و دامپروری پمپ تک فاز می باشد که با کمترین تجهیزات ممکن و به صورت تک فاز، برق مورد نیاز دستگاه را تامین می نماید و کاربرد آن را برای کشاورزان و باغداران و دامداران بسیار آسان و کارامد نموده است.

کارشناسان این مجموعه مقتضیات استفاده از انواع پمپ آب را در کشور مورد بررسی قرار داده و با در نظر گرفتن معیارهایی نظیر کارایی، سهولت استفاده و نگهداری، کیفیت خدمات پس از فروش، میزان مصرف سوخت و بهره وری، توانایی موتور و پمپاژ آب، کیفیت قطعات و دوام دستگاه، و سپس رصد تولیدات داخلی و خارجی، ضمن هماهنگی مستقیم با تولیدکنندگان و فراهم آوردن بهترین محصولات موجود در بازار، امکان خرید مستقیم و بدون واسطه را برای خریداران پمپ و فروشندگان عمده ابزار کشاورزی و فعالان فروش پمپ آب فراهم نموده اند.

عرضه کننده انواع پمپ با در نظر گرفتن شرایط خریداران و نیاز بازار این کالا، اقدام به ارائه و فروش انواع پمپ آب کشاورزی ارزان نموده و رضایت مشتریان از کیفیت و قیمت کالا را سرلوحه کار خود قرار داده است که این امر به میزان زیادی موجب کاهش هزینه های دسترسی و خرید انواع پمپ آب برای این عزیزان گردیده است.

مرکز عرضه پمپ آب کشاورزی یک اینچ

مرکز عرضه پمپ آب کشاورزی یک اینچ فرقی نمی کند که کشاورز، باغدار و یا دامداری باشید که قصد خرید یک دستگاه پمپ آب را دارد یا از فروشندگان ماشین ها و ابزارآلات کشاورزی باشید که قصد تهیه در تعداد بالا و تکمیل کالاهای مورد نیاز فروشگاه خود را دارند و یا از سازمان هایی باشید که در بخش بهره برداری از زمین ها و باغات یا صنایع دامپروری فعالیت دارند. پخش عمده کلی پمپ آب کشاورزی تک فاز برای شما عزیزانی که قصد خرید این محصول را دارید بهترین های این عرصه را با بالاترین کیفیت و حداقل هزینه فراهم آورده است.

برای آن دسته از فروشندگان و صاحبان فروشگاه ها که عرضه محصولاتی مشتری پسند و با کیفیت و کارامد را در دستور کار خود قرار داده اند این امکان را فراهم آورده ایم که با سفارش پمپ آب از این مجموعه، با کمترین هزینه مالی و زمانی و در فرایندی سریع به آسان ترین روش ممکن و با بهره گیری از بستر فضای مجازی سفارش بگیرند. با مشاهده ی تمامی اقلام موجود در لیست فروشگاه این مجموعه و آگاهی از کارایی و کیفیت جدیدترین محصولات قابل عرضه به مشتریان، به تمامی اهداف مود نظر خود خواهید رسید. یادآور می شود برای خریداران عمده که در تعداد بالا اقدام به خرید پمپ آب کشاورزی می نمایند شرایط ارسال آسان با بهره مندی از سامانه حمل و نقل جاده ای مطمئن و در اسرع وقت فراهم می باشد که خیال شما را از بابت خرید راحت خواهد کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما