مرجع پخش پمپ آب کشاورزی شناور

آبیاری کشاورزی درصد بالایی از مصرف آب روزانه را به خود اختصاص داده است. بسیاری از سیستم های آبیاری تحت فشار هستند و بنابراین نیاز به پمپ دارند. از آنجایی که قلب اکثر سیستم های آبیاری پمپ آب کشاورزی شناور است باید در انتخاب آن دقت زیادی به خرج داد و از مراجع معتبر و برندهای شناخته شده برای انتخاب یک پمپ آب قوی و با دوام استفاده کرد، این مجموعه مرجع تولید و پخش پمپ آب کشاورزی شناور است که تولیدات خود را مطابق استانداردهای جهانی تولید و پخش می کند.

مرجع پخش پمپ آب کشاورزی شناور

نکات مهم انتخاب پمپ آب کشاورزی شناور

نکات مهم انتخاب پمپ آب کشاورزی شناور منابع آب سطحی حدود ۵۲ درصد و منابع آب زیرزمینی حدود ۴۸ درصد از کل کشاورزی را تامین می‌کنند. طبق گزارش سازمان زمین شناسی در سال گذشته آبیاری تقریباً ۴۲ درصد از کل برداشت آب در کشور را تشکیل می داد. این مقدار حدود چندین میلیارد گالن در روز بود. علاوه بر مصارف کشاورزی، آبیاری، پارک‌ها، مهدکودک‌ها، مزارع چمن‌زار، و سایر مصارف آبیاری تأمین‌شده نیز در برآورد گنجانده شده است.

انتخاب نوع صحیح پمپ آب شناور برای سیستم آبیاری مهم است و باید تا حد امکان کارآمد باشد. ملاحظات برای انتخاب پمپ آبیاری بر اساس نوع پمپ و همچنین بر اساس رابطه بین راندمان پمپ و هد دینامیکی مشخص میشود. انواع پمپ های مورد استفاده در آبیاری کشاورزی عبارتند از گریز از مرکز، پمپ آب شناور و… که. هرکدام عملکرد جداگانه ای دارند و پمپ شناور کشاورزی یکی لز کاربردی ترین مدل های پمپ شناخته می شود.

هنگام انتخاب پمپ آبیاری، شرایط عملکرد پمپ را در نظر بگیرید، از جمله: نوع منبع آب، پمپاژ مورد نیاز (تعیین شده بر اساس الزامات سیستم آبیاری) سر مکش کل (بالا بردن از سطح آب تا ورودی پمپ) کل هد دینامیکی (کل فشار تامین شده توسط پمپ) پمپ شناور آب سطحی یا آب چاه منبع آب را به شما می دهد و در دسترس بودن آن با توجه به شرایط زمین شناسی و هیدرولوژیکی محلی تعیین میشود.

فناوری روز دنیا به کشاورزان و صنایع کمک می‌کند تا آب رودخانه‌ها، استخرها، سدها، چاه‌ها را با استفاده از پمپ‌های شناور در اندازه‌های دلخواه آبگیری کنند. همانطور که می دانید در سرتاسر جهان، فناوری کشاورزی در حال توسعه بسیار سریع است که آب کلید اصلی رشد کشاورزی شمرده می شود. پس تمام نکات گفته شده در مورد انتخاب موفق برای پمپ آب باید در نظر گرفته شود تا بالاترین سطح بازدهی را با صرف کمترین میزان انرژی داشته باشیم.

بررسی بازدهی پمپ آب کشاورزی شناور

بررسی بازدهی پمپ آب کشاورزی شناور نوع سیستم آبیاری فاصله از منبع آب و اندازه سیستم لوله کشی میزان فشار و هد دینامیکی کل را تعیین می کند. عواملی که در انتخاب پمپ آبیاری باید در نظر گرفته شوند اعم از فشار و پمپاژ مورد نیاز برای کمک به فرآیند انتخاب نیاز هستند. پمپ آب کشاورزی شناور با قدرت های مختلف موجود است و می تواند تا مسیرهای طولانی آب را با قدرت پمپاژ کرده و بازدهی بالایی داشته باشد.

مطلوب ترین انواع پمپ برای استفاده در محدوده معینی از نرخ جریان پمپ های کشاورزی شناور هستند. پمپ های شناور علاوه بر چاه های عمیق، روی زمین با منابع آب سطحی یا منابع آب زیرزمینی کم عمق نیز کار می کنند. همچنین به عنوان بوستر پمپ در خطوط لوله آبیاری استفاده می شود. آنها باید با آب پر شوند، یا قبل از اینکه بتوانند کار کنند خط مکش و پمپ باید پر از آب و بدون هوا باشد به این صورت بازدهی پمپ آب بیشتر شده و مکش بیشتری ارائه می دهند.

که بنابراین اتصالات هوادهی بر روی لوله مکش مهم است. پمپ های کشاورزی شناور برای عملکرد افقی یا عمودی طراحی شده اند. افقی یا عمودی به جهت گیری موتور و محور محرک اشاره دارد، نه پروانه. پمپ های افقی رایج ترین پمپ ها برای آبیاری هستند. آنها معمولاً هزینه کمتری ارائه می دهند، به تعمیر و نگهداری کمتری نیاز دارند و نصب و راه اندازی آنها آسان تر است.

نحوه سیم کشی پمپ آب کشاورزی شناور

نحوه سیم کشی پمپ آب کشاورزی شناور جابجایی دوره ای پمپ ها با تغییرات فصلی است، معمولا کشاورزان مجبورند ارتفاع پمپ‌های داخل چاه‌ها را تغییر دهند. در طول تابستان که سطح ایستایی آب پایین می آید، کشاورز باید پمپ را به عمق چاه نزدیک سطح آب منتقل کند. به طور مشابه وقتی سطح آب بالا می رود، کشاورز باید پمپ را به سطح بالاتری منتقل کند و یاتاقان های پمپ درون آب قرار می گیرند بنابراین برای سیم کشی پمپ آب کشاورزی شناور از یک قفس گالوانیزه که روی دو شناور قرار دارد استفاده می شود.

کل مجموعه پمپ شناور به یک طناب پلی پروپیلن و انتهای بالایی طناب به یک قاب فولاد ملایم گالوانیزه که در لبه چاه در بتن ساخته شده است بسته می شود و کابل برق ۴ هسته ای موتور نیز برای اتصال با زمین مناسب با طناب در هم تنیده شده است. شناوری ثابت قرقره و رقص با وزنه تعادل به جلوگیری از کج شدن پمپ شناور کمک می کند و همچنین شناوری ثابت را تضمین می کند. موتور و سیم کشی برق توسط یک کلاه پلاستیکی در برابر باران و عوامل خارجی محافظت می شوند.

این مجموعه پمپ های شناور کاملا استاندارد تولید می کند که به صورت خودکار با ارتفاع آب تنظیم شده و نیازی به صرف وقت و هزینه های اضافی برای تنظیم ارتفاع ندارند و کشاورز می تواند با خیال آسوده در تمام فصول سال از آنها بهره ببرد. سیم کشی این پمپ ها نیاز به افراد با تجربه و مجرب دارد، ما می توانیم علاوه بر تولید و پخش پمپ های کشاورزی شناور و… کادر مجربی برای نصب آنها به کمک شما بفرستیم.

فروشگاه عرضه پمپ آب کشاورزی شناور

فروشگاه عرضه پمپ آب کشاورزی شناور این مرکز بزرگترین فروشگاه پمپ آب کشاورزی است که به صورت مستقیم و بدون واسطه تولیدات خود را عرضه می کند. اگر صاحب یک زمین کشاورزی، زراعی هستید کافی ست با ما در ارتباط باشید ما شما را برای خرید مناسب ترین نوع پمپ با توجه به متراژ زمین و نوع منبع آب راهنمایی خواهیم کرد و تولیدات خود را که طبق استانداردهای جهانی و با دانش روز ساخته شده اند با مناسب ترین قیمت در اختیارتان می گذاریم.

واسطه ها را کنار بزنید و مستقیم ثبت سفارش نمایید تا در اسرع وقت پمپ مورد نیاز را به دست شما برسانیم. از طریق سایت حاضر می توانید با مشاوران و کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید و در مورد مدل های مختلف پمپ کشاورزی و نحوه عملکرد و قیمت های آنها اطلاعات دقیقی کسب کنید. خدمت رسانی به شما تنها هدف ماست.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما