مرکز توزیع پمپ آب ۵ ولت

مرکز توزیع پمپ آب ۵ ولت در وهله اول کارگاه های تولیدی این محصول می باشند که پس از تولید و مونتاژ اقدام به شناسایی بازار مصرف می کنند، و سپس توزیع این محصول را در بین خریداران انجام می دهند.

قیمت پمپ آب ارائه شده توسط این مراکز مشمول تخفیفات بسیار ویژه ای می باشد، خرید پمپ آب از این مراکز موجب می شود که خریداران از کیفیت محصول خریداری شده اطمینان حاصل نمایند.

مرکز توزیع پمپ آب 5 ولت

آشنایی با انواع پمپ آب ۵ ولت

آشنایی با انواع پمپ آب 5 ولت

پمپ آب ۵ ولت یا پمپ مینیاتوری برای مصارف خانگی یک انتخاب کاربردی است، به این دلیل که با حداقل انرژی، می توان آن را در نقاطی که کم آب هستند اما فشار زیادی احتیاج دارد، با خیال راحت نصب و راه اندازی کرد.

پمپ های آب ۵ ولت همانطور که از نامشان پیداست، دارای اندازه ای بسیار کوچک هستند که قابل حمل و ارزان می باشند. این پمپ ها با ولتاژ ۳ الی ۵ ولت به بازار ارائه می شوند.

استفاده از پمپ های کوچک ۵ ولت بسیار آسان است و کافی است ورودی آن به لوله و کابل نیز به منبع جریان الکتریکی متصل گردد. این پمپ ها به دو دسته زمینی و کف کش تقسیم بندی می شوند.

که در نوع کف کش پمپ باید در آب قرار گیرد. در پمپ های دسته زمینی ۱۲ ولتی، حداکثر ارتفاع پمپاژ آب ۱۰ متر و حداکثر دبی ۱ متر مکعب در ساعت می‌ باشد.

و در دسته بندی از نوع کف کش، حداکثر ارتفاع پمپاژ آب ۴ متر و حداکثر دبی بین ۲۰۰ تا ۴۰۰ لیتر در ساعت می باشد. به طور کلی پمپ های مینیاتوری قادر به پمپاژ آب حداکثر تا ۱۱۰ سانتی متر هستند و میزان آبدهی آنها حدودا ۱۲۰ لیتر در ساعت است.

کاربرد پمپ آب ۵ ولت در پروژه های علمی آکواریوم ها سیستم های آبیاری گیاهان آب نماها کاربرد های کوچک خانگی مزیت های استفاده از پمپ های بسیار کوچک عملکرد بسیار ساده و آسان استفاده بدون دردسر و راه اندازی مصرف برق و انرژی بسیار کم وزن بسیار پایین قابل حمل تولید صدای کم نصب آسان است.

این یک پمپ کوتاه مدت است ، نه یک پمپ طولانی مدت .توصیه نمی شود برای مدت طولانی کار مداوم داشته باشید. و توصیه می شود از منبع تغذیه ۵ ولت ، باتری ، پاوربانک ، کابل USB ، شارژر تلفن همراه و غیره استفاده شود.

کارکردن بدون آب برای مدت طولانی پمپ ممنوع است. در محلولهای اسیدی یا قلیایی نباید استفاده شود و استفاده از مایع با ناخالصی های بزرگتر از ۳۵/۰ میلی متر و ذرات مغناطیسی اکیداً ممنوع است.

اگر کیفیت آب بیش از حد کثیف است ، ناخالصی های منبع پمپ باید به موقع تمیز شوند

مشخصات فنی پمپ آب ۵ ولت

مشخصات فنی پمپ آب 5 ولت پمپ آب ۵ ولت یک دستگاه است که یک موتور کوچک به صورت مهر و موم شده داخل پلاستیک سفید رنگ قرار گرفته است .این پمپ را باید به صورت غوطه ور در آب استفاده کرد .

مزیت اصلی این نوع پمپ این است که از ایجاد حفره های پمپ جلوگیری می کند و این مسئله مربوط به اختلاف ارتفاع زیاد بین پمپ و سطح مایع است.

پمپ های زیر آب مایع را به سمت سطح فشار می دهند در مقایسه با پمپ های جت که باید مایعات را بکشند. پمپ های غیر شناور استفاده شده در تاسیسات ESP ، پمپ های سانتریفیوژ چند مرحله ای هستند که در موقعیت عمودی کار می کنند.

باید دقت شود که سطح آب همیشه بالاتر از موتور باشد و کارکردن خشک ممکن است به موتور به خاطر گرمایش آسیب بزند و همچنین سر و صدا تولید کند .

قیمت خرید پمپ آب ۵ ولت

قیمت خرید پمپ آب 5 ولت قیمت خرید پمپ آب ۵ ولت به کیفیت این محصول و نوع قطعات به کار رفته برای ساخت این محصول بستگی دارد، به طبع هرچه نوع قطعات به کار رفته برای ساخت این محصول از کیفیت بالاتری برخوردار باشد این کالا نیز گرانقیمت تر خواهد بود.

قیمت خرید پمپ های مذکور از طریق دفاتر و نمایندگی های پخش و فروش فعال در این زمینه قابل استعلام و بررسی می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما