مرکز پخش پمپ آب عمودی

پمپ آب عمودی جز تجهیزات پر مصرفی بوده که امروزه در بیشتر صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. این پمپ به صورت عمودی نصب می شود و می تواند به انتقال سیالات مختلف کمک زیادی کند. از این لوازم برای بالا رفتن سطح فشار آب استفاده می کنند بدین ترتیب بیشتر در ساختمان های چند طبقه کاربرد دارد و می تواند مانع از افت فشار در طبقات شود. این مرکز برای پخش پمپ آب عمودی از روش های مختلفی استفاده می کند که بهترین آنها کمک گرفتن از سایت فروشگاهی است که در اسرع وقت کار توزیع را انجام می دهد.

مرکز پخش پمپ آب عمودی

آشنایی با انواع پمپ آب عمودی

آشنایی با انواع پمپ آب عمودی پمپ آب عمودی دارای مدل های مختلفی بوده که هر کدام کیفیت و کارایی مختص به خود را دارند. دور موتور در این دستگاه ها متفاوت بوده و بر اساس حجم آب و نوع ساختمان و طبقه ها مشخص می شود. ساخت این تجهیزات در برندهای مختلف باعث شده تا مصرف کننده انتخاب های زیادی پیش رو داشته باشد و بتواند به راحتی نیاز خود را برطرف سازد.‌

این پمپ های دینامیکی دارای سایزبندی هستند بدین ترتیب بر اساس میزان آب مورد نیاز ساخته می شوند. از مدل های پر فروش و پر مصرف بازار می توان به نمونه های زیر اشاره کرد:

  • پمپ پنتاکس
  • لوارا
  • لئو
  • ابارا
  • گراندفوس
  • داب
  • پمپیران

این مدل ها با کارایی های مختلفی روانه بازار شده اند و می توانند حجم آب مشخصی را پمپاژ و به مقصد مورد نظر برسانند. مدل های عمودی برای محیط هایی که فضا کمتر است بهترین گزینه به شمار می روند و فضای کمی را هم اشغال می کنند. استفاده از این تجهیزات در موتورخانه ها باعث شده تا آب مورد نیاز برای طبقات مختلف فراهم شود. بدین ترتیب امروزه بیشتر ساختمان هااز مدل هاز پر قدرت عمودی استفاده می کنند.

مشخصات فنی پمپ آب عمودی

مشخصات فنی پمپ آب عمودی قبل از خرید پمپ آب عمودی باید ابتدا با مشخصات فنی این دستگاه آشنا شوید تا بتوانید در بازار به راحتی آن را تشخیص داده و در جهت خرید آن اقدام نمایید. این مشخصه های فنی و مهم عبارتند از:

  • طراحی آنها بسیار ساده است بدین ترتیب افراد می توانند به راحتی از آن استفاده کنند.‌
  • سایز این دستگاه از ۱ تا ۱۰ اینچ مشخص شده بدین ترتیب هر کدام سطح کاربری گسترده از دارند و شما می توانید در محیط های مختلف از آنها استفاده کنید.
  • دور موتور دستگاه متغیر بوده و بیشتر ۱۵۰۰ تا ۳۰۰۰ است که می تواند بهترین بازدهی را داشته باشد.
  • جنس بدنه دستگاه استیل یا چدن بوده بدین ترتیب در مقابل رطوبت و حرارت و فشار دوام زیادی دارد و دچار پوسیدگی و خوردگی و زنگ زدگی هم نمی شود.‌
  • پروانه آن هم جنسی چدنی دارد در این صورت با سرعت گرفتن دچار ترک خوردگی و شکستگی نمی شود.
  • برای انتقال آب شور هم مناسب بوده و چون تعمیرات آن آسان است و هزینه کمی هم در بر می گیرد امروزه از این دستگاه تا استقبال زیادی کرده اند.

قیمت خرید پمپ آب عمودی

قیمت خرید پمپ آب عمودی قیمت پمپ آب عمودی عمودی بازار متفاوت بوده و بستگی به کیفیت و مدل و کارایی آن دارد. هر چه سایز دستگاه بزرگتر باشد مسلما مواد مصرفی برای ساخت آن هم بیشتر خواهد بود در نتیجه فروشنده آن را با نرخ بیشتری هم روانه بازار می کند. کیفیت بالا همیشه برابر با قیمت بیشتر است و با این وجود بیشتر مشتری ها ترجیح می دهند تا محصول را با نرخ بیشتر و کیفیت بالاتر تهیه کنند.‌

قیمت ها به عوامل دیگری از جمله میزان عرضه و سطح تقاضا هم بستگی دارد بدین ترتیب هر چه میزان فروش بیشتر باشد نرخ کمتری خواهد داشت و مشتری می تواند با پرداخت کمترین هزینه نیاز خود را برطرف سازد. حجم فروش یک عامل مهم در تعیین قیمت است و زمانی که فروش به صورت عمده صورت می گیرد به نسبت نمونه های تکی ارزان تر بوده و مشتری شرایط بهتر و آسان تری برای خرید خواهد داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما