پخش مستقیم پمپ آب ۱۲ وات در بازار

صرف نظر از نوع و یا برند پمپ های آب، اکثر آنان با نیروی محرکه ۱۲ واتی کار می کنند. پمپ آب ۱۲ وات محصولی پر کاربرد در زمینه آبیاری باغات، زمین های کشاورزی، فضای سبز و گلخانه های بزرگ و کوچک است.

هنگام خرید باید از انواع پمپ آب ۱۲ وات، کاربردهای آن، مزایا و معایب آن آگاهی لازم را کسب کنید. پمپ آب ۱۲ وات با بهبودبخشیدن فشار آب سبب کارایی بسیار زیاد این محصول شده است. پخش مستقیم پمپ آب ۱۲ وات توسط نمایندگی معتبر برندها بصورت اینترنتی و حضوری انجام می گیرد. سادگی و راحتی این پمپ آب سبب شده که در صنعت کشاورزی، کاربرد فراوانی داشته باشد. از این رو شرکت ما در زمینه پخش پمپ آب ۱۲ وات در بازار فعالیت دارد و این محصول را با گارانتی به فروش می رساند.

پخش مستقیم پمپ آب 12 وات در بازار

پمپ آب ۱۲ وات دائم کار چیست؟

پمپ آب 12 وات دائم کار چیست؟ پمپ آب ۱۲ وات دائم کار، به پمپ های آبی اطلاق می شود که بصورت مداوم کار کرده و در انواع بزرگ و کوچک ارائه می شود. از نظر موتور این دسته از پمپ ها به موتورهای سرعت ثابت و سرعت متغییر دسته بندی می شوند که در این میان موتورهای دور ثابت رایج ترین نوع می باشد. موتور های سرعت ثابت پمپ آب ۱۲ وات، با یک سرعت مشخص جریان آب را انتقال می دهند.

این پمپ ها از یک سوئیچ برای تشخیص زمان خاموش و روشن شدن موتور استفاده می شود. پمپ دائم کار با سرعت متغییر فشار آب را با توجه به عوامل مختلف در بازه های زمانی به صورت کاهشی یا افزایشی توسط یک سنسور فشاری انتقال می دهند. منابع تحت فشار پمپ آب به دو صورت فشار تیوپی(سیستم قدیمی) و فشار دیافراگمی(سیستم جدید) تقسیم بندی می شود.

سیستم های قدیمی مشکلات متعددی داشته و مقرون به صرفه نمی باشد اما سیستم دیافراگمی از لحاظ کارایی ۱۰۰ درصد بهتر از سیستم قدیمی است. تنها دلیل خرابی پمپ آب دیافراگمی عبور سنگ ریزه ها از داخل لوله و ورود به منبع می باشد که توصیه شده در قسمت ورودی از یک فیلتر دیسکی استفاده شود.

کاربرد انواع پمپ آب ۱۲ وات دیافراگمی

کاربرد انواع پمپ آب 12 وات دیافراگمی سنسور داخلی موتور میزان فشار وارده بر جریان آب را کنترل می کند. در این سیستم انرژی به مایع منتقل شده و فشار آن را برای استفاده افزایش می دهد. جریان آب بر حسب گالن در دقیقه محاسبه می شود. با افزایش دبی خروجی، موتور سریع تر کار می کند. به علت گرمای موتور در هنگام کار موتور پمپ آب ۱۲ واتی باید درمکانی نصب شود که فضای کافی برای جریان هوا وجود داشته باشد.

لوله کشی های متصل به پمپ آب ۱۲ وات باید بصورت درست بررسی شود تا فشاری بر روی دیگر اتصالات نداشته باشد و نویز ناشی از ارتعاشات را کاهش دهد. تمام اتصالات لوله کشی پمپ ۱۲ وات باید بصورت دستی محکم گردد و سفتی بیش از اندازه باعث ترک خوردگی نشود. این سیستم پخش آب به گونه ای عمل کرده که یک ورق پلی پروپیلن مقاوم در برابر خوردگی به منظور روکش پمپ نصب شده و سرعت جریانی در حدود ۴٫۳ لیتر در دقیقه را فراهم می کند.

در هنگام استفاده از پمپ آب ۱۲ وات، اگر نیاز به جریان خاصی در ارتفاع مشخصی دارید، باید هد بالاتری نسبت به ارتفاع تعیین شده در نظر بگیرید. به طور کلی هد این نوع پمپ دیافراگمی تا ارتفاع دو الی سه متر می رسد. این پمپ آب دیافراگمی از نظر شرایط دمایی باید در محلی با دمای متوسط قرار گیرد. هم چنین سایر الزامات کاربردی مانند کنترل حرکت، کنترل جریان و سرعت جریان نیز باید بررسی شود.

پمپ آب ۱۲ وات برای مصرف آبیاری قطره ای نیز استفاده می شود.اندازه گیری دبی حجمی بصورت دستی انجام می گیرد. کارکرد پمپ آب ۱۲ وات بدین صورت است که در قسمت ورودی فشار کم باعث مکش و در قسمت خروجی فشار زیاد باعث تخلیه مایع با فشار مشخص می شود.

عملکرد پمپ آب ۱۲ وات بستگی به سرعت جریان هد و حجم مصرفی دارد. توان الکتریکی پمپ آب ۱۲ وات رابطه مستقیمی با میزان جریان الکتریکی تولید شده و مقدار ولتاژ مصرفی دارد. راندمان پمپ آب بستگی به توان الکتریکی موتور دارد

مزایای استفاده از پمپ آب ۱۲ وات قوی

مزایای استفاده از پمپ آب 12 وات قوی از جمله مزایای استفاده از پمپ آب ۱۲ وات می توان به کارایی روان، صرفه اقتصادی از لحاظ تامین انرژی و برق مصرفی، قدرت انتقال بالا، سرعت کم، عمر نسبتا بالا ئر صورت نگهداری خوب، وزن کم، بی صدا بودن پمپ موتور در حین کار کردن، قابلیت نصب آسان و هم چنین خود مکش بودن این پمپ آب فشار قوی اشاره کرد.پمپ آب ۱۲ وات به علت نوع نیاز مصرف کنندگان دارای دبی و توان کمتری نسبت به مدل های فشار قوی خود دارد.

پمپ آب ۱۲ وات بدلیل استفاده از پرایمینگ ها هوای داخل لوله حذف شده و آب با مکش بهتری انتقال داده می شود. این پمپ به هواگیری نیازی نداشته و در صورت نیاز به پمپ آب در ارتفاع پایین تر تنها با اتصال یک شلنگ نازک در قسمت های ورودی هوا و آب متصل کرد.

این پمپ کوچک ۱۲ ولت برای سیستم هایی مانند: سیستم آبیاری باغ و زمین سبز و .. این پمپ آب به سادگی و راحتی کار می کند. راندمان بالای این پمپ آب در سیستم های باغبانی به گونه ای است که یک ورق پلی پروپیلن مقاوم در برابر خوردگی بر روی درپوش پمپ قرار می گیرد و دبی در این پمپ آب کوچک ۱۲ ولتی ۴٫۳ لیتر در دقیقه می باشد.

سفارش پمپ آب ۱۲ وات با قیمت عمده

سفارش پمپ آب 12 وات با قیمت عمده پمپ آب ۱۲ وات بیشتر برای مناطق روستایی در جهت بهینه سازی مصرف انرژی و هم چنین داشتن محصول مرغوب تقاضای بیشتری نسبت به سایر نواحی دارد. در هنگام سفارش دو عدد بست پلاستیکی برای نصب همراه پمپ آب ۱۲ وات می باشد. فروش پمپ آب ۱۲ ولتی با کیفیت بالا در سایت ما به صورت آنلاین و حضوری به فروش می رسد این محصول در آب شناور بوده و قابلیت انتقال آب ۱۴ لیتر در دقیقه با ارتفاع ۵ متر را دارد.

از این رو مشتریان گرامی که قصد سفارش و خرید پمپ آب فشار قوی ۱۲ ولتی کوچک برای آبیاری باغ ها و زمین های کشاورزی و گلخانه ها در هر اندازه را دارند می توانند به سایت شرکت ما مراجعه کنند و یک پمپ آب را با ضمانت و گارانتی معتبر خریداری نمایند این نوع از پمپ های تولید شده در مجموعه ما بسیار رایج است و نقش مهمی در بخش کشاورزی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما