عرضه مستقیم پمپ آب سانتریفیوژ

انواع مختلف پمپ آب صنعتی با توجه به شکل طراحی و کارایی با یکدیگر متفاوت هستند. یکی از کاربردی‌ترین انواع پمپ صنعتی، پمپ آب سانتریفیوژ است که با داشتن مزیت‌های متعددی مانند قیمت ارزان و اشغال فضای کم، به محبوب‌ترین نوع پمپ تبدیل شده است. عرضه مستقیم انواع پمپ سانتریفیوژ در بازار خرید و فروش پمپ آب، انجام می‌شود و این مجموعه مدرن‌ترین و کارآمدترین پمپ صنعتی را با قیمت استاندارد و ضمانت کیفیت ارائه می‌نمایند.

عرضه مستقیم پمپ آب سانتریفیوژ

آشنایی با پمپ آب سانتریفیوژ

آشنایی با پمپ آب سانتریفیوژ

پمپ‌های آب سانتریفیوژ نوعی از پمپ آب صنعتی هستند که دارای قطعات مکانیکی متعددی می‌باشند. این پمپ مکانیکی دارای موتوری قدرتمند است و در عین داشتن ابعاد کوچکتر نسبت به سایر انواع موتور آب، به خوبی کار انتقال آب به سطوح بالاتری را فراهم می‌نماید. پمپ سانتریفیوژ دارای قطعه‌ای به نام پروانه است که با قدرت موتور به حرکت در می‌آید و این قطعه در واقع کار پمپاژ آب را بر عهده دارد.

تعداد پره‌های قطعه پروانه در مدل‌های مختلف این پمپ متغیر است و با توجه به این تعداد و همچنین توان موتور، ظرفیت و بازدهی انواع مختلف پمپ سانتریفیوژی فرق می‌کند. قطعات دیگر تشکیل دهنده این پمپ صنعتی شامل مواردی مانند نازل مکش، لوله‌های محافظ، خروجی‌های تخلیه و حلقه‌ها هستند که در کنار هم کارکرد اصولی پمپ را فراهم می‌آورند. کیفیت این قطعات بالاست و تولیدکنندگان برتر با آلیاژها و متریال باکیفیت تمامی قطعات را طراحی می‌نمایند.

پمپ‌های سانتریفیوژ دارای ویژگی‌ها و امتیازات متعددی هستند. مواردی مانند عدم نیاز به فضای وسیع، کارآمد بودن و بازدهی بالا، دسترسی راحت به مراکز عرضه و فروش این محصول، عدم نیاز به تعمیرات مکرر و دسترسی به مراکز تعمیر پمپ و گوناگونی بالا از لحاظ توان و ظرفیت مواردی هستند که این نوع پمپ را به بهترین انواع پمپ صنعتی تبدیل کرده‌اند.

موارد مصرف پمپ آب سانتریفیوژ

موارد مصرف پمپ آب سانتریفیوژ

پمپ سانتریفیوژی آب با داشتن قابلیت عملکردی بالا و توان عالی از جمله پمپ‌هایی است که در صنایع کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. هزینه‌های بسیار پایین نگهداری این پمپ، موجب شده است در صنایع نیازمند به آب، از پمپ سانتریفیوژی برای انتقال آب و سیالات مختلف استفاده شود.

موارد مصرف پمپ آب سانتریفیوژ:

  • صنعت کشاورزی عمده‌ترین صنعتی است که به عنوان مصرف کننده پمپ آب شناخته می‌شود. انواع پمپ سانتریفیوژی برای تامین آب در مزارع و زمین‌های کشاورزی استفاده می‌شوند و نقش موثری در مدیریت منابع آبی به ویژه در مناطق گرم و خشک دارند.
  • صنعت پتروشیمی و نفت و گاز صنعت مهم دیگری است که مهمترین صنعت ارز آور در کشور ما است. در این صنعت برای انتقال نفت و سیالات از سطح زمین به بالا از انواع پمپ‌های صنعتی استفاده می‌شود.
  • فولاد و ذوب آهن یکی دیگر از موارد مصرف پمپ سانتریفیوژی است. در این صنعت نیز در کارخانجات بزرگ تولید فولاد، برای تامین آب مورد نیاز در مراحل خنک سازی شمش آهن از پمپ آب استفاده می‌شود تا آب مصرفی با حداکثر فشار وارد چرخه تولید گردد.
  • شرکت‌های آب و فاضلاب از دیگر مواردی هستند که از انواع پمپ گریز از مرکز سانتریفیوژی برای انتقال آب و پساب‌های به سیستم‌های تصفیه و پاکسازی استفاده می‌نمایند.

علاوه بر این موارد مهم، در صنایع تولیدی دیگری مانند نساجی، کارتن سازی، صنعت تولید انواع مواد غذایی و صنعت داروسازی از این پمپ استفاده می‌گردد.

مرکز فروش پمپ آب سانتریفیوژ

مرکز فروش پمپ آب سانتریفیوژ

پخش پمپ آب صنعتی در انواع مختلف به دو شکل عرضه مستقیم و عرضه با واسطه انجام می‌گیرد. مسلما عرضه پمپ آب به شیوه مستقیم دارای اثرات مثبتی در تجارت و خرید و فروش این محصول است که مهمترین آنها کاهش تعدد واسطه و در نتیجه کاهش قیمت تمام شده محصول می‌باشد. این امر موجب شده مرکز فروش بدون واسطه پمپ‌ها آب سانتریفیوژی فعالیت خود را توسعه دهد.

این مجموعه ضمن ارتباط با تولیدکنندگان برتر پمپ آب در کشور، برترین محصولات را با قیمت ارزان به فروش می‌رساند و گامی موثر در جهت توزیع بهترین دستگاه‌های صنعتی پمپ آب در کشور برداشته است.

2

  1. کاش پمپ آب سانتریفیوژ برای چاه‌های کشاورزی رو ارزان تر در اختیار کشاورز میگذاشتین

  2. سلام. پمپ اب کشاورزی برای این روزها که باکمبود آب مواجه هستیم خیلی عالیه. کشاورزان با این پمپ ساتریفیوژ دیگه مشکلی با پمپاژ آب ندارن.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما